- Teil võib olla ideaalselt ettevalmistatud tootmisdokumentatsioon, kuid praktikas see ei pruugi tagada nõutud tulemust.
- Keevitaja teeb omamoodi nagu harjunud on, meistril ei ole aega, et kõrval koguaeg seista. Kvaliteet kontrollib seda mis ei ole oluline. Klient esitab reklamatsiooni.
Et seda vältida on hea, kui projektiinsener käib koos projektiga otsast lõpuni kaasas.
- Meistritega kokku leppimine, mida mis järjekorras ja kuidas keevitada.
- Kvaliteedile selgitada, millele pöörata rõhku ja kus on riskikohad.
- Käia kontrollida nii keevitajaid, meistreid kui ka kvaliteeti. Väga tihti saab igaüks omamoodi aru ja tulemus ei pruugi olla see mis algselt plaanitud.
- Suhelda tihedalt planeerijate ja projektijuhtidega, et kõik pooltooted oleks tellitud ja allhankesse minevad operatsioonid oleksid õigeaegselt broneeritud.
- Jälgida ajatabelit ja hoida kõigil kätt pulsil.
- Helistada ja kontrollida, helistada ja kontrollida ja veelkord … .
- Millega kõige rohkem eksitakse ja millistes etappides
- Mis põhjusel ei jõuta tooteid õigeaegselt majast välja
- Millised on tüüpilised keevitusdefektid
- Millised on erinevate klientide piirid kust üle astuda ei tohi
- Ning lõppkokkuvõttes miks klient ei ole tulemusega rahul
- Säästate aega ilma, et peaks välja selgitama kõiki nõudeid lugedes erinevaid standardeid.
- Koos töötades õpime üksteiselt midagi uut.
- Ei pea muretsema kas teil on piisavalt aega, et välja töötada tehnoloogia ja teha kõik vajalikud katsetused.
- Meil on suur kogemus nii erinevate materjalide, sõlmede keevitamise, deformatsiooni ja rakistuse poole pealt. Mistõttu näeme juba projekti algul ära potentsiaalsed riskikohad, ajakulu ja kas teil on suutlikust, et antud projekt kvaliteetselt valmis teha.
- Anname nõu kuidas dokumentatsioon tootmiseks ette valmistada. (Joonised juhendid, protseduurid, rapordid.)
- Koolitame keevitajatele õige keevitustehnika ja kontrollpersonalile kvaliteedinõuete tundmist.